Uczestnikiem Festiwalu może zostać nadawca telewizyjny, którego program, najpóźniej w dniu złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w Festiwalu, może być reemitowany przez operatorów kablowych na terytorium Polski, lub jest nadawany w sieciach operatorów kablowych, w sposób zgodny z przepisami prawa polskiego. Warunkiem udziału w Festiwalu jest nadesłanie zgłoszenia (dołączonego do niniejszego maila) wraz ze wskazanymi w Regulaminie materiałami.

 

  • Wydarzenie roku – wyróżnione zostają podmioty, w których w okresie od dnia 21 września 2018 roku do dnia 10 września 2019 roku miało miejsce działanie zasługujące na miano wydarzenia roku lub w tym czasie zadebiutowały
  • Kampania promocyjna – wyróżnione zostają podmioty, które w okresie od dnia 21 września 2018 roku do dnia 10 września 2019 roku przeprowadziły najciekawszą oraz najskuteczniejszą akcję promocyjną, skierowaną do abonentów, pracowników operatorów kablowych w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem oczekiwań operatorów, mającą na celu zwiększenie popytu na program oferowany do reemitowania drogą kablową
  • Współpraca z operatorami – wyróżnione zostaną osoby, które w okresie od dnia 21 września 2018 roku do dnia 10 września 2019 roku najaktywniej współpracowały z operatorami kablowymi, w zakresie reemitowania lub oferowania do reemitowania programu drogą kablową
  • Polska produkcja telewizyjna roku – wyróżnione zostaną podmioty, które w okresie od dnia 21 września 2018 roku do dnia 10 września 2019 roku, wyemitowały w swoim kanale serial, dokument lub inną produkcję telewizyjną, zrealizowaną w Polsce
  • Nagroda specjalna – zostanie przyznana, w związku z 30-leciem  Telewizji Kablowych w Polsce, którą obchodzimy w tym roku; osobie, bądź podmiotowi, który w szczególny sposób przyczynił się do rozwoju kanałów tematycznych w Polsce w okresie ostatniej dekady

Harmonogram:

  • 10 września – termin zgłaszania materiałów
  • 08 października – ogłoszenie wyników Festiwalu podczas Gali 46. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE

Skład Kapituły:

  • Agnieszka Ogrodowczyk – Dyrektor Departamentu Strategii, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
  • Danuta Harenda – Redaktor Naczelny, Telekabel
  • Elżbieta Gorajewska – Ekspert Rynku
  • Ewelina Rabsztyn – Dyrektor Programowy, Orange Polska
  • Karolina Okrój – Dyrektor Generalny, Promax
  • Jacek Kobierzycki – Dyrektor Generalny, TOYA
  • Tadeusz Nowakowski – Dyrektor Programowy, TKChopin
  • Grzegorz Mruk – Dyrektor Programowy Sant-Mont Service
  • Henryk Ciski – Redaktor naczelny, TV-Sat Magazyn,
  • dr Krzysztof Franek – Pełnomocnik Dziekana ds. Technologii i Innowacji, Szkoła Filmowa w Łodzi
  • Michał Fura – Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej i Spraw Publicznych UPC
  • Krzysztof Węglarz – Dyrektor Festiwalu, PIKE

Pobierz – Regulamin

Pobierz – Załącznik 1